Warsztaty efektywnej nauki w radości życia

Każdego dnia czegoś się uczymy. Najpierw jak chodzić, jak samodzielne jeść, potem jazdy na rowerze, uczymy się imion kolegów w szkole, a przy okazji dodawania i odejmowania. Uczymy się wiersza na pamięć. W każdym roku naszego życia zdobywamy coraz więcej umiejętności. Całe nasze życie to nauka. A ja ciągle słyszę: nauka jest bez sensu, nie chcę się uczyć, nauka to strata czasu.
 
Nauka może być narzędziem tortur albo instrumentem inspiracji. Jednak bez nauki nie da się żyć.
Zapraszam dzieci V – VII kl na warsztaty, które powstały z poruszenia mojego serca. Jako psycholog i trener twórczego rozwoju osobowości, dostrzegłam kłopot dzieci w organizowaniu nauki i przyswajaniu wiedzy, co jest nieodzowne z ich podejściem do życia i samego siebie. Ten projekt to owoc połączenia metod i technik afektywnej nauki, z szerokim spojrzeniem na poczucie wartości i radzenie sobie z emocjami.
Życie może być piękne jak mu na to pozwolimy. Pokolorujemy nasze życie naszymi twórczymi wizjami i działaniami i uwierzymy że daje ono ogrom możliwości. Natomiast pozytywne podejście do samego siebie i życia uczyni przyswajanie nowych technik przyjaznym i efektywnym.
Dzieci są podróżnikami po nieznanym lądzie życia, będę ich wiernym i zaangażowanym empatycznie i merytorycznie przewodnikiem. Pokażę, że nauka jak i życie mogą być przyjemne, a
„umysł nie jest naczyniem do napełniania, lecz ogniem do rozpalania” – Plutarch
 
DLA KOGO: zapraszam dzieci V – VII klasa
CZAS TRWANIA: 6 miesięcy, 1x w tygodniu po 60 min.
KIEDY? czwartek 17:00 – 18:00
Atutem jest mała grupa – max 6 osób,
Koszt: 80zł/h płatne z góry za miesiąc,
MIEJSCE: ul. Dworcowa 16a, Wrocław
 
Osoba prowadząca:
Agnieszka Piasecka – psycholog, trener rozwoju osobowości, mediator szkolny
tel: 507-088-773
 
Zakres naszych działań:
– ja w świecie i moja osobista mapa świata,
– relacja z samym sobą,
– organizacja emocji,
– modele myślenia,
– korzystne i niekorzystne wnioski myślowe,
– planowanie działań,
– praca nad koncentracją,
– efektywny odpoczynek,
– organizacja miejsca nauki,
– style uczenia się,
– techniki zapamiętywania
A wszystko w formie twórczych projektów grupowych, które pozwolą każdemu po projekcie, indywidualnie głośno odnieść się do stanu swoich emocji i samooceny. Grupa może wesprzeć, nie może oceniać.

Dzieciaki nauczą się jak łatwo i przyjemnie zdobywać wiedzę, przy jednoczesnym uczeniu się samych siebie. Efektem ma być stworzenie w sobie silnej osobowości, której prawdą jest to że każdy jest wartościowy i ważny, i ma ogrom talentów i możliwości.